Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak kucakin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının inceliklı izahatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en dobra bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu değinme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı mirarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine bağlantılar ve teknik özetler evet da iş özetleri karşı bilgi kucakerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek alegori açılmasını ve okunmasını sahip olmak kucakin şayan çıkarmak eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel kucakerik ve kontak çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek konusunda çok meselee yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve kontak çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir abra bina etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en eforlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevküsefa ve etüt kucakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, derunğinizi elan lüks insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu kontak çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, sınırlı bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Facebook hala dünyanın en mehabetli içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile ilişkilantı bina etmek kucakin harika bir mevzi. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı kucakerik türlerine malik olsa da bütünü berenarı videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden ne gidermek istediğinizi her devir görüş önünde bulundurun ve buna nazaran organizasyon örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en dobra şekilde sebeplenmek kucakin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan lüks çalışkan kullanıcıevet malik. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısa mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin içtimai medyada evetğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa ruhlu hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf dimdik kucakermiş kısa mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli kontak çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, derunğiniz erek kitlenizin ammaç ve kontak sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme kucakin şayan sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, çav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları üzere kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün kucakeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylelikle, arama sonuçlarında elan koca sıralarda ve elan sık görülür, derunğinize seyrüsefer geriışı esenlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna ilişkindır. Web derunğinizde dobra mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan lüks sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu elan dobra hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda elan koca gerilar esenlar. Ali itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik bağlantılar dercetmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir bağlantıya mevrut her tıklama kucakin ödeme örgülır. Arama motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik rahatışlarında görüntülenir. Arama motoru pazarlama (SEM), mehabetli yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve ilişkilantı göstermesi kucakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (elan lüks tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.